Det var inkl. 25% på arbejde og 15% på dele .Pga. rabat da bilen er over 5 år gammel.
Synes han sagde 4,5 times arbejde. Og de må have været to på , for opkaldet kom ca. 3timer efter
aflevering.
Det var inkl. 25% på arbejde og 15% på dele .Pga. rabat da bilen er over 5 år gammel.
Det er for dårligt at den kun er holdt så kort tid...Tiguan08 skrev:Mht. olie …… anbefalet olie er brugt årligt eller ved 10000km … så tænker det er fint.
Denne kæde var skiftet i 2014 og havde kørt 80000km …
Og til interesserede … det blir meget omkostningsfuldt ..
sidste melding bukkede ventiler m.m. topstykke måske beskadiget …
Det er lidt surt set hele .
et eller andet sted ville jeg ønske jeg selv havde haft rattet i hånden , da ….
Jeg har sendt dig en pbTiguan08 skrev: ↑3. jun 2021, 13:33Mht. olie …… anbefalet olie er brugt årligt eller ved 10000km … så tænker det er fint.
Denne kæde var skiftet i 2014 og havde kørt 80000km …
Og til interesserede … det blir meget omkostningsfuldt ..
sidste melding bukkede ventiler m.m. topstykke måske beskadiget …
Det er lidt surt set hele .
et eller andet sted ville jeg ønske jeg selv havde haft rattet i hånden , da ….
Det er skandaløst!
Åbenbart ikke. Så havde Audi vel sagt det ?Rubber skrev:Hvornår i 2014?!?
Du har jo 7 års garanti og 250.000km på den nye kæde siden sidste skift
Ikke sikkert da de selv skal deltage i udgiften sammen med importøren. F.eks 50/50Martin1986 skrev:Åbenbart ikke. Så havde Audi vel sagt det ?Rubber skrev:Hvornår i 2014?!?
Du har jo 7 års garanti og 250.000km på den nye kæde siden sidste skift
Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
VW koncenen ændrede det, så bilen max. må være 7 år, og max. have kørt 250.000km.Rubber skrev: ↑9. jun 2021, 15:55Ikke sikkert da de selv skal deltage i udgiften sammen med importøren. F.eks 50/50Martin1986 skrev:Åbenbart ikke. Så havde Audi vel sagt det ?Rubber skrev:Hvornår i 2014?!?
Du har jo 7 års garanti og 250.000km på den nye kæde siden sidste skift
Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
Desværre lyser advarselslampen for motor gult .. nu efter en uges tid .
Oh no, håber virkeligt det bedste for dig og bilen
Så burde man jo egentlig gøre sådan at hvis man holder med snuden nedad, så kan man lade den stå i 1'ste gear or at holde kæden stram, og holder man med bagenden nedaf, så er det i bakgear at den skal være. ?Joller79 skrev: ↑10. jun 2021, 18:04Det ses tit, rigtig tit, især hvis folk parkerer med front lidt op af en bakke/indkørsel, og holder i 1gear, uden håndbremse trukket, der er nok til den hopper.. alle bilsælgere nævner det hurtigt når man er ved at købe bilen, i starten tog vw dem på kulance.
Dem jeg har haft skiftet kæde på, hvor de ikke engang var slemme, hopper de også hvis man lige vil dreje 3 tænder tilbage på topmærke. Så ja. Lortekonstruktion...