Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 16. jun 2021, 07:56
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 0
Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Hej med jer
Tak for medlemsskab
Har lige købt en Golf 7 R-line 1,4 150 HK DSG7 MBT 2015, jeg overvejer en chipning.
Jeg faldt over denne hjemmeside https://www.race-chip.dk
Mit spørgsmål er er der nogen der har prøvet denne form for chiptuning?
Det ser ret nemt ud man kan selv montere det og så kan man pille det af igen når man sælge bilen og der er ingen der skal rode med software i bilen.
Mvh
Walther
Tak for medlemsskab
Har lige købt en Golf 7 R-line 1,4 150 HK DSG7 MBT 2015, jeg overvejer en chipning.
Jeg faldt over denne hjemmeside https://www.race-chip.dk
Mit spørgsmål er er der nogen der har prøvet denne form for chiptuning?
Det ser ret nemt ud man kan selv montere det og så kan man pille det af igen når man sælge bilen og der er ingen der skal rode med software i bilen.
Mvh
Walther
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 189
- Tilmeldt: 12. jun 2009, 12:49
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 11 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Hold dig fra det skrammel (Box tuning generelt).
Vil du have chippen bilen, så vælg en anerkendt tuner (Landberg, Streetpoint, WD, Scantune osv)
Regn med omkring 175-180hk og 300-320NM på en 1.4 TSI med DSG.
Det er en god ide at får lavet DSGmod med det samme
Vil du have chippen bilen, så vælg en anerkendt tuner (Landberg, Streetpoint, WD, Scantune osv)
Regn med omkring 175-180hk og 300-320NM på en 1.4 TSI med DSG.
Det er en god ide at får lavet DSGmod med det samme
Seat Leon Stella 1.9 TDi (2001)
Seat Leon Style 1.6 TDI (2013)
Seat Leon FR ST 1.5 TSI DSG7 (2019)
Seat Leon Style 1.6 TDI (2013)
Seat Leon FR ST 1.5 TSI DSG7 (2019)
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Bokstuning kan ikke anbefales nu da din bil kan tunes via obd på normalvis. De effekter der stilles i udsigt kan du i best case trække 50% fra.
Limiters mm kan du ikke snyde, så de komme aldrig til at give det samme som en god software.
Limiters mm kan du ikke snyde, så de komme aldrig til at give det samme som en god software.
- These users thanked the author Charlimike for the post:
- VWwalter
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Landberg og streetpoint er same same, da streetpoint er landberg forhandler.
Wd anerkendt? Nej vel. De har ingenting lært i de år de har været på markedet.
- These users thanked the author Charlimike for the post (total 4):
- MichaelSmed • VWwalter • jansom • GaSelle
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
- ROEN
- Medlem
- Indlæg: 1376
- Tilmeldt: 12. feb 2010, 22:59
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hjørring
- Has thanked: 166 times
- Been thanked: 156 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Velkommen til Danmarks bedste forum
Bokstuning er ikke vejen frem, det var noget man gjorde for 20 år siden...
Jeg vil også anbefale chiptuning.nu - Thomas Landberg, eller en af hans forhandlere
- gerne en med rullefelt
Bokstuning er ikke vejen frem, det var noget man gjorde for 20 år siden...
Jeg vil også anbefale chiptuning.nu - Thomas Landberg, eller en af hans forhandlere
- gerne en med rullefelt
Bevar Roen - Støt Melis
ID.3 1st Max Pro Performance '20 + Golf GTI Performance DSG '18
Type1 1200 '73 + Type2 '79 + Golf III 2,0 aut. Cabriolet Classic Edition '97
ID.3 1st Max Pro Performance '20 + Golf GTI Performance DSG '18
Type1 1200 '73 + Type2 '79 + Golf III 2,0 aut. Cabriolet Classic Edition '97
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 280
- Tilmeldt: 14. maj 2014, 10:28
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 62 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Jeg har personligt prøvet en boks fra Racechip på en A3 tilbage i 2011-2012 stykker, en TDI 1.6 105 hk. Bevares, der kom da lidt mere fut i den, men når den 1% af gangene så opførte sig helt mærkeligt - lidt som at køre på næsten Tom tank - så flåede jeg det lort ud igen. Det duer bare ikke. Næste A3 2014 1.6 TDI fik Landberg software og for helved en forskel. Det fungerer.
VW Passat Variant GTE 2021.
Polestar 2, SMLR 231 Hk 2022.
Polestar 2, SMLR 231 Hk 2022.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 16. jun 2021, 07:56
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 0
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Tak for jeres mange svar.
Jeg er blevet en hel del klogere, der er ingen tvivl jeg skal ikke lave en bokstuning.
Walther
Jeg er blevet en hel del klogere, der er ingen tvivl jeg skal ikke lave en bokstuning.
Walther
-
- Medlem
- Indlæg: 530
- Tilmeldt: 2. jul 2013, 16:04
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 26 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
I Tyskland er bokstuning meget udbredt og er anerkendt blandt mange. Prøv at Google det. Her i DK er det af en eller grund et No Go. Men det kan sagtens være et alternativ. Oplevelser tilbage fra 2011 - 2012 kan du ikke bruge til ret meget i dag. Meget er sket siden da - også med såkaldte OBD-tuninger, som også var knap så gode dengang....
- These users thanked the author peter_dk25 for the post:
- VWwalter
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Tag fat i Kim Hemm fra vagtuning. Han har til huse i Nordhavnen, kbh.VWwalter skrev:Tak for jeres mange svar.
Jeg er blevet en hel del klogere, der er ingen tvivl jeg skal ikke lave en bokstuning.
Walther
Han har både APR og Ecotune(er ikke økotuning).
Sendt fra min moto g(8) plus med Tapatalk
- These users thanked the author Jesper_christiansen for the post:
- VWwalter
- Mikkel G
- Medlem
- Indlæg: 703
- Tilmeldt: 28. jul 2009, 14:48
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 101 times
- Been thanked: 104 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Find nogle andre end Vagtuning.
Han er ikke til at få fat i i perioder.
@VWwalter viewtopic.php?f=93&t=154778
Han er ikke til at få fat i i perioder.
@VWwalter viewtopic.php?f=93&t=154778
Skoda Fabia 6Y 1.2 12V vinterracer 2023-? Rundet 320.000 km.
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 5712
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 189 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Jeg vil gerne prøve at nuancere debatten en smule. Jeg har omkring 15 års erfaring som bruger/kunde med OBD tuning på 1.4 twincharger, 1,8 tsi og 2.0 TFSI.
Da jeg købte en Superb i 2016, var jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg stadig var i tuningshumør. Den var med den mindste motor, med 125 hk og undermotoriseret på mange måder. På købstidspunktet kunne Landberg mv. samtidig ikke tilbyde knæk af koderne i 1,4 TSI. Jeg endte med at køre ca. 90.000 km med en nutidig bokstuningsløsning fra Speedbuster, som i Tyskland er et stort og anerkendt mærke.
Det virkede helt vildt godt - jeg mener, bilen gik fra at have en liniær 200 nm momentkurve, hvor der ikke rigtigt føltes noget boost, til rent faktisk at føles som en turbomotor med overarm. Med speedbusterboksen på 1.4 125 er der dokumenteret forøgelse af hk/nm til 168 hk og 280 nm. Primært opnået ved at hæve ladetryk, benzintryk (vha. højtrykspumpen) og justere tændingstidspunktet. Jeg fik aldrig anledning til at køre bilen på rullefelt, fordi brugeroplevelsen, er hvad der tæller for mig, og ikke om den måske kun ydede 160 hk. Jeg mærkede ingen forringelse i brændstoføkonomi, tilsodning, kobling, motorgang eller defekter i form af turbo osv.
En anden vigtig parameter Speedbuster har i posen af fortræffeligheder, er at de på udvalgte motorer, herunder min tidl. 1.4 125, leverer TÜV godkendelse med rødt merkblatt 751.
Merkblatt 751 er et regelsæt, som VdTÜV (den største forening af tekniske overvågningstjenester i Tyskland og Østrig) har udfærdiget, og som accepteres som grundlag for godkendelse af et køretøjs styrke- og køreegenskaber. En dokumentation udfærdiget af disse kaldes til daglig en ”TÜV-godkendelse”. Hvis der forelægges en komplet "Prüfbericht" eller "Teilegutachten" udfærdiget af en prøvningsinstans i henhold til Merkblatt 751, kan køretøjet godkendes af en synsvirksomhed med de i dokumentationen nævnte ændringer.
Det er der mig bekendt kun få OBD-tunere der tilbyder i sortiment.
Jeg kører også med speedbuster boks på min 1.5 TSI 150 (+31 hk og +71 nm), hvilket spiller godt sammen med et DSG-mod. Desværre uden TÜV i dette tilfælde. Jeg har app-styring til boksen, og kan vælge flere programmer. Jeg har faktisk "sat tuningen ned" fra "Sport+" der giver "det hele" til "comfort", hvilket giver en mere behagelig momentkurve i kombination med DSG. 1.5 TSI sætter ab fabrik ladetryk meget tidligt, og tuned går 2. gear op i hjulspin i "max-indstillingen" sport+. I Comfort får motor og gearkasse/hjulkombinationen overført alle kræfter uden hjulspin, hvilket jeg sætter pris på.
I dette mode kan jeg køre i 7. manuel-DSG på motorvejen og have fint overskud til at overhale. Det kunne jeg bestemt ikke før, og bilen rykker i det hele taget godt i 3-4-5 gears fuldlastacceleration.
Feature med at kunne slå til/fra og vælge programmer, frasiger man sig mig bekendt også, ved at vælge OBD-tuning. Der må man bare sige "sådan er det bare", eller aftale en række trial and error reflashes af motorstyringen sammen med tuneren.
De har aktuelt også til 1,4 TSI 150 (+32 hk og +60 nm) her: https://www.chiptuning.shop/de/vw/golf- ... w-1395ccm/ mit TÜV (motorgarantien på dkr 75.000 man kan se i listen gælder kun i Tyskland, men det må alt andet lige betyde de stoler på deres eget produkt).
Dagens pris for boks med ledningsnet: 2.041,21 dkr. 2.000 kroner INKL. TÜV!!
Da jeg købte en Superb i 2016, var jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg stadig var i tuningshumør. Den var med den mindste motor, med 125 hk og undermotoriseret på mange måder. På købstidspunktet kunne Landberg mv. samtidig ikke tilbyde knæk af koderne i 1,4 TSI. Jeg endte med at køre ca. 90.000 km med en nutidig bokstuningsløsning fra Speedbuster, som i Tyskland er et stort og anerkendt mærke.
Det virkede helt vildt godt - jeg mener, bilen gik fra at have en liniær 200 nm momentkurve, hvor der ikke rigtigt føltes noget boost, til rent faktisk at føles som en turbomotor med overarm. Med speedbusterboksen på 1.4 125 er der dokumenteret forøgelse af hk/nm til 168 hk og 280 nm. Primært opnået ved at hæve ladetryk, benzintryk (vha. højtrykspumpen) og justere tændingstidspunktet. Jeg fik aldrig anledning til at køre bilen på rullefelt, fordi brugeroplevelsen, er hvad der tæller for mig, og ikke om den måske kun ydede 160 hk. Jeg mærkede ingen forringelse i brændstoføkonomi, tilsodning, kobling, motorgang eller defekter i form af turbo osv.
En anden vigtig parameter Speedbuster har i posen af fortræffeligheder, er at de på udvalgte motorer, herunder min tidl. 1.4 125, leverer TÜV godkendelse med rødt merkblatt 751.
Merkblatt 751 er et regelsæt, som VdTÜV (den største forening af tekniske overvågningstjenester i Tyskland og Østrig) har udfærdiget, og som accepteres som grundlag for godkendelse af et køretøjs styrke- og køreegenskaber. En dokumentation udfærdiget af disse kaldes til daglig en ”TÜV-godkendelse”. Hvis der forelægges en komplet "Prüfbericht" eller "Teilegutachten" udfærdiget af en prøvningsinstans i henhold til Merkblatt 751, kan køretøjet godkendes af en synsvirksomhed med de i dokumentationen nævnte ændringer.
Det er der mig bekendt kun få OBD-tunere der tilbyder i sortiment.
Jeg kører også med speedbuster boks på min 1.5 TSI 150 (+31 hk og +71 nm), hvilket spiller godt sammen med et DSG-mod. Desværre uden TÜV i dette tilfælde. Jeg har app-styring til boksen, og kan vælge flere programmer. Jeg har faktisk "sat tuningen ned" fra "Sport+" der giver "det hele" til "comfort", hvilket giver en mere behagelig momentkurve i kombination med DSG. 1.5 TSI sætter ab fabrik ladetryk meget tidligt, og tuned går 2. gear op i hjulspin i "max-indstillingen" sport+. I Comfort får motor og gearkasse/hjulkombinationen overført alle kræfter uden hjulspin, hvilket jeg sætter pris på.
I dette mode kan jeg køre i 7. manuel-DSG på motorvejen og have fint overskud til at overhale. Det kunne jeg bestemt ikke før, og bilen rykker i det hele taget godt i 3-4-5 gears fuldlastacceleration.
Feature med at kunne slå til/fra og vælge programmer, frasiger man sig mig bekendt også, ved at vælge OBD-tuning. Der må man bare sige "sådan er det bare", eller aftale en række trial and error reflashes af motorstyringen sammen med tuneren.
De har aktuelt også til 1,4 TSI 150 (+32 hk og +60 nm) her: https://www.chiptuning.shop/de/vw/golf- ... w-1395ccm/ mit TÜV (motorgarantien på dkr 75.000 man kan se i listen gælder kun i Tyskland, men det må alt andet lige betyde de stoler på deres eget produkt).
Dagens pris for boks med ledningsnet: 2.041,21 dkr. 2.000 kroner INKL. TÜV!!
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Har du nogensinde fået bilen kontrolmålt? Fordi har set mange kendte mærker inde for bokstuning blive målt på felt, og og ingen med få undtagelser havde bare 50% af det lovede. Prøv at skrive til Sorens2 han har rullet rigtig mange med boks.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 5712
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 189 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Som jeg skriver herunder har jeg ikke rigtigt fundet anledning til at gøre det.Charlimike skrev: ↑22. jun 2021, 12:00Har du nogensinde fået bilen kontrolmålt? Fordi har set mange kendte mærker inde for bokstuning blive målt på felt, og og ingen med få undtagelser havde bare 50% af det lovede. Prøv at skrive til Sorens2 han har rullet rigtig mange med boks.
Dit spørgsmål får mig til at tænke: gad vide hvor mange herinde med OBD tuning (der har fået det udført et af re-seller stederne, der ikke har rullefelt) har fået kontrolmålt deres?
Hvorfor skulle man, hvis man meget tydeligt kan mærke forskellen?
For mit vedkommende: Inde i app'en slår man bare tuningen fra, laver en flad pedal tur og midt i omdrejningerne, slår man tuningen til - vupti, så har du din usabilityreference "Omdrejningslyd: ddddooooooooOOOO -> DDDDUUUUUUUURRRRRR"
- HansH
- Admin
- Indlæg: 13362
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 3258 times
- Been thanked: 4616 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Hm, well ... jeg har. Har fået rullet Passat'en to gange hos Lillelund Auto i Haderslev.
Det skyldtes dels at jeg ville på et 4M rullefelt, og dels at bilen er uTune't ... og der fulgte ikke et uDyno med i pakken
Men rent bortset fra det, så er jeg helt enig med dig Anders - det er brugeroplevelsen der tæller.
Og så er det for mig også ligegyldigt om det på papiret hedder 197HK eller 205HK etc.
Mit oprindelige formål med at få den rullet, var at have et referencepunkt når den skulle dieselgate opdateres.
Det blev den så aldrig ...
Men det var dét, der var mit formål. Ikke for at tjekke op på om ydelsen matchede nogle leverandørangivelser.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
-
- Medlem
- Indlæg: 530
- Tilmeldt: 2. jul 2013, 16:04
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 26 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Er det efterhånden ikke længe siden??Charlimike skrev: ↑22. jun 2021, 12:00Har du nogensinde fået bilen kontrolmålt? Fordi har set mange kendte mærker inde for bokstuning blive målt på felt, og og ingen med få undtagelser havde bare 50% af det lovede. Prøv at skrive til Sorens2 han har rullet rigtig mange med boks.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 280
- Tilmeldt: 14. maj 2014, 10:28
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 62 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Kunne man ikke få en af tunerne til at kommentere lidt på forskellene sårn kort - og hvorfor man bør vælge en remap? Som jeg selv forstår er der mange flere parametre der justeres på?? Hvis Boks tuning var lige så “godt” så gjorde vi vel alle det når det kan klares på 15 min i egen indkørsel?
VW Passat Variant GTE 2021.
Polestar 2, SMLR 231 Hk 2022.
Polestar 2, SMLR 231 Hk 2022.
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Bokstuning justere typisk kun på 1-4 parametre.Morian87 skrev: ↑23. jun 2021, 20:46Kunne man ikke få en af tunerne til at kommentere lidt på forskellene sårn kort - og hvorfor man bør vælge en remap? Som jeg selv forstår er der mange flere parametre der justeres på?? Hvis Boks tuning var lige så “godt” så gjorde vi vel alle det når det kan klares på 15 min i egen indkørsel?
Re-map aka Chiptuning justeres typisk over 100 maps, + at diverse limiters tilpasses ny effekt. Typisk rammer man muren med bokstuning pga moment begrænser, og begrænsning på udstødningstemperatur egt.
Det er heller ikke sundt at forsøge at hive alt effekten på kun åbningstid og ladetryk fx.
- These users thanked the author Charlimike for the post:
- Morian87
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 11. dec 2016, 11:04
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Darkside har lavet en fin video med test, af custom vs boks
https://youtu.be/I_sIRoPgFFI
https://youtu.be/I_sIRoPgFFI
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1592
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:15
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 7100 Vejle
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 172 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Med sådan en udmelding, er man forpligtiget til at forklare sig yderligere.
Ellers er det jo svært at tage seriøst.
2014 Skoda Octavia 1.2 TSI Combi Elegance
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 34
- Tilmeldt: 24. okt 2019, 07:14
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 3 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
problemer opstå meget hurtig, bilen bygender at melder fejl. det er blive konstateret som falsk positiv.
har fjerned det og bilen køre bedre og alle fejl er forvundet.
folks som har haft race chip og blive meget skuffet. sælge deres chip på blå avisen for peanuts.
har fjerned det og bilen køre bedre og alle fejl er forvundet.
folks som har haft race chip og blive meget skuffet. sælge deres chip på blå avisen for peanuts.
VAG
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Overvejer en chipning RACECHIP DANMARK
Jeg gider næsten ikke forklare det igen.
Bokstuning er og bliver en andenrangs løsning.
Jeg har testet mange og gør det fortsat hvis jeg kan. (Men de fleste tør ikke få målt før/efter).
Jeg har ALDRIG testet en boks der har været i nærheden af det lovede.
Men mange der fucker med DPF osv.
Det vil altid være en fordel med en rigtig indkøring. Uanset CANBUS tuning osv.
Bokstuning er og bliver en andenrangs løsning.
Jeg har testet mange og gør det fortsat hvis jeg kan. (Men de fleste tør ikke få målt før/efter).
Jeg har ALDRIG testet en boks der har været i nærheden af det lovede.
Men mange der fucker med DPF osv.
Det vil altid være en fordel med en rigtig indkøring. Uanset CANBUS tuning osv.
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.