HansH skrev:BrianDS skrev: ↑12. nov 2021, 16:25
Så er jeg med på ENYAQ - hentede den i går
Ser dælme godt ud! Stort tillykke med den Brian!
Så skal der leges og læres! Går ud fra at alle aftaler i weekenden er aflyst ?
Jeg er godt i gang med at lege med alt muligt, har ikke ladeinstallation endnu, men jeg har da en stikkontakt med selvstændig sikring og der er både Schuko og CEE stik med til den originale 11 kW lader der lå i bagagerummet, så mon ikke jeg klarer mig.
Skoda Connect drillede lidt, så jeg måtte prøve flere gange (den endte i blank skærm i app nogle gange)
Klima skal man lige lære hvordan der kører, fordi den både har den klassiske og en "smart" klima funktion.
Jeg var ved at gå lidt i panik da jeg hentede bilen og jeg rigtig kunne se LED striberne i dørene, fordi den ene dør var rød, og alt andet var en anden farve ("hav"), men det viser sig at den skifter til rød ved åben dør, så ret banalt.
Der er også Skoda logo med lys under spejlene. Matrix lygterne giver mega godt lys, trådløs Android Auto kører bare godt, jeg har dog fået fat i et lille solidt 30 cm USB-C kabel da jeg ikke har trådløs opladning i min telefon (firmatelefon)
Jeg skal lige have leget lidt med oplåsning, for den låser op når jeg nærmer mig efter at have været "væk" , men den låser ofte alt andet end førerdøren, det vil jeg nok slå fra.
Assistent systemerne kører bare, jeg skal dog lige lære at fartpilot sidder i en separat still under den til lys, det har jeg ikke haft før, det har enten været den samme stilk, eller i rattet.
Der er masser af plads til autostole på bagsædet, som godt nok gør sædevarme i bagsædet overflødigt, men nu var det i bilen.
Jeg har altid haft meget udstyr i de biler jeg har købt fra ny, men denne her er alligevel dem bedst udstyrede - og første gang med læder (Suite)
Alt i alt, indtil videre mega positiv, og farven giver nogle blikke, for det er ikke lige en farve som folk ser så tit (endnu), og så uden at blive for "speciel"
Jeg har ikke kørt nogen lange ture, men den har været ude at køre nogle gange.