Alt er estimater, og det vil de ved med at være da prisen beregnes bagud.martinta skrev: ↑1. okt 2022, 09:40Jeg kommer nok til at fortsætte, det er stadig en bedre forretning for mig totalt set, omen besparelsen er relativt begrænset.Sgh2008ejs skrev: ↑1. okt 2022, 04:24Så fik jeg besluttet mig… Har godkendt de nye Clever vilkår, og dernæst bedt om at få sat mit abb. i bero fra 1/1-23 når de nye vilkår tiltræder. For at kunne beholde ladeboksen siddende.
Så længe elafgiften er reducerer, så giver det et langt bedre resultat for mig. Og større sikkerhed i, hvad regningen lyder på hver måned
Væsentlig detalje for mig i den er stadig udeladning. Hvis du sætter i bero betaler du jo listepris på knap 10 kr/kWh, så bare én tur til københavn løber op i knap 300 kr i udeladning vs 82,5 kr med abb.
Prisen er taget ud fra en elpris på 5 kr/kWh i dagsgennemsnit.
Så hvis gennemsnittet er 5 kr/kWh en måned, så skal du betale (5-2,25)*30 kWh = 82,5 kr.
Den detalje med hvilken strømpris jeg tog til eksemplet skulle have været med, sorry Prisen på de 10 kr/kWh er så vidt jeg husker listeprisen ved tesla for superladere på clever go