Audi 80 quattro
-
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Audi 80 quattro
Hej,
Da jeg for ikke så længe siden mistede min far, og min mor ikke har noget at bruge 2 biler til, er min fars Audi blevet udvalgt som den der skal sælges.
Jeg vil derfor høre alle I eksperter her inde hvor sådan en fin ældre bil sådan ca skal ligge henne prismæssigt?
Det er en Audi 80 quattro med en 2,6 6cyl motor. Jeg vil gerne highlighte det lave km-tal på kun 77.000 ved sidste syn. Har ikke lige det nyeste, men den har ikke kørt meget siden grundet sygdom, så den er jo nærmest ny
Stamdata:
Synshistorik:
Jeg har ikke lige nogle billeder, men den står pænt i lakken, og er denne model/farve (disclaimer, billedet er generisk, og ikke den aktuelle bil):
Hvad skal sådan en kunne gå for?
PS. Ved ikke hvorfor billederne ikke lader til at blive vist korrekt, men hvis man højre klikker på den og vælger at åbne i en ny tab, så loader de som de skal. Beklager!
Da jeg for ikke så længe siden mistede min far, og min mor ikke har noget at bruge 2 biler til, er min fars Audi blevet udvalgt som den der skal sælges.
Jeg vil derfor høre alle I eksperter her inde hvor sådan en fin ældre bil sådan ca skal ligge henne prismæssigt?
Det er en Audi 80 quattro med en 2,6 6cyl motor. Jeg vil gerne highlighte det lave km-tal på kun 77.000 ved sidste syn. Har ikke lige det nyeste, men den har ikke kørt meget siden grundet sygdom, så den er jo nærmest ny
Stamdata:
Synshistorik:
Jeg har ikke lige nogle billeder, men den står pænt i lakken, og er denne model/farve (disclaimer, billedet er generisk, og ikke den aktuelle bil):
Hvad skal sådan en kunne gå for?
PS. Ved ikke hvorfor billederne ikke lader til at blive vist korrekt, men hvis man højre klikker på den og vælger at åbne i en ny tab, så loader de som de skal. Beklager!
Senest rettet af BazZerg 11. maj 2023, 08:58, rettet i alt 2 gange.
-
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 64 times
Re: Audi 80 Quadro
2.6'eren er en meget fin motor, men de fleste vil foretrække 2.3'eren som samlerobjekt pga. Audis motorsportshistorie med 5-cylindrede biler.
Mit bud er et sted mellem 50 og 100, afhængig af den generelle stand, valget af interiør, din tålmodighed og forhandlingsevner. Med det kilometertal kunne man overveje en professionel klargøring og nogle billeder, for at sælge idéen om et samlerobjekt.
Hvis ikke jeg lige var kommet til at købe bil nummer 4, havde jeg nok været fristet
Mit bud er et sted mellem 50 og 100, afhængig af den generelle stand, valget af interiør, din tålmodighed og forhandlingsevner. Med det kilometertal kunne man overveje en professionel klargøring og nogle billeder, for at sælge idéen om et samlerobjekt.
Hvis ikke jeg lige var kommet til at købe bil nummer 4, havde jeg nok været fristet
- These users thanked the author jokskilove for the post:
- BazZerg
/Jørgen
Audi S1 2.0 TFSI quattro '14
Seat Ibiza Cupra Gti 2.0 16v '99 solgt - Audi S4 3.0 TFSI quattro '09 solgt - Audi TT Coupé 2.0 TFSI '07 solgt
Seat Ibiza Cupra Gti 2.0 16v '99 solgt - Audi S4 3.0 TFSI quattro '09 solgt - Audi TT Coupé 2.0 TFSI '07 solgt
-
- Helt nyt medlem
Planen var faktisk at sende den op til prof og få den klargjort indvendigt og udvendigt.
Man kan vel altid bruge 5 I guess
Man kan vel altid bruge 5 I guess
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 944 times
- Kontakt:
Ka du ik lige ret overskriften til Quattro så jeg kan få ro indvendigt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure
- Monze1980
- Medlem
- Geografisk region: Midtjylland
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 519 times
Han er jo fra Nordjylland, så det skal endda siges med ekstremt blødt "d"
- These users thanked the author Monze1980 for the post (total 2):
- superbeszzz • donfetaful
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22
-
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Solrød Strand
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 544 times
Jeg tror faktisk super connoisseurerne vil påpege, at det skrives med lille begyndelsesbogstav, altså "quattro". Jeg mindes en diskussion om det herinde eller måske var det på ACD forum.
Herrebil: 2023 Mercedes EQE AMG 53 4-matic+ - Manufaktur hvid, Nappa læder, Hyperscreen, 4-hjulsstyring, Premium-plus, træk, Carbon interiør, alcantara-himmel oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
-
- Helt nyt medlem
Re: Audi 80 quattro
Emnet er nu opdateret, og med lille "q" Så håber jeg alle kendere er blevet strøget lidt med hårerne.
- These users thanked the author BazZerg for the post (total 3):
- superbeszzz • mertodinlo • donfetaful
- mojo
- Medlem
- Geografisk sted: Stjær
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 234 times
Er det ikke en model når det er med stort Q og en tilkøbs variant når det er med lille q.
Pas på i ikke vækker @SorenR
Pas på i ikke vækker @SorenR
- These users thanked the author mojo for the post:
- superbeszzz
- HenrikH29
- Medlem
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 51 times
-
- Medlem
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 64 times
- These users thanked the author jokskilove for the post:
- mojo
/Jørgen