Indlæg
af Hurtig » 24. jun 2014, 17:16
jakethemoss skrev:Hurtig skrev:kimhemm skrev:
Flowet omkring LMM skal være helt korrekt for at bilen kører ordentligt. Er rørføringen f.eks 3 skal mappet skaleres om til en større diameter og det ikke nødvendigt på en KO4
Ok
Hermed svar fra AmDtuning i Essex, UK.
"Good morning
He is referring to the fuel trims, our pipe where the MAF sits has been designed to the same size as the standard.
We spent a lot time testing and ensuring this was correct and the fuel trims were within specification and does not cause a problem"
Ingen ko på isen!
Skulle også være mærkeligt om de ikke var opmærksomme på dette da det har været kendt længe at det er noget der skal prioriteres.
Er spændt på at se hvordan det performer
Orange var ikke lagervare, men regner med at få kittet i næste uge og glæder mig til at teste hvor meget det giver kontra standardfilteret - det skulle jo nok kunne give lidt lyd
Ved mapningen til Stage 1 kunne Kim se at der lå nogle logninger på fejllageret fra DV'en der er en nyere revision G.
Denne revision har dog stadig det orange "diagraphm" og den er nu skiftet til en revision med metalstempel.
På sigt er ønsket at prøve en GFD+ som de bla. Sælger hos BN-Autoteknik og dermed bibeholde den originale DV.
Visuelt var der dog intet at se på ventilen.
-
Vedhæftede filer
-
- image.jpg (93.51 KiB) Vist 5579 gange
-
- image.jpg (106.24 KiB) Vist 5579 gange
-
- image.jpg (116.04 KiB) Vist 5579 gange
Current garage:
2015 Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 HK Ambition.
1982 Volkswagen Golf Mk. 1 "Tintop" - 1,5L JB + 2x40mm Solex
Tidligere biler
2008 Audi S3 8P 265 HK Quattro - Solar Orange - APR Stage 1
2008 Seat Leon 2.0 TFSI FR DSG - Eftermonteret: RNS310 navigation, Bluetooth Premium, PDC sensorer, bakkamera. 270 HK / 400+ NM.
2010 Seat Leon Cupra R 265 HK - Cupra R læderkabine, 19" Cupra R fælge, OPS-sensorer for og bag, RNS310 og ALT i udstyr.