Det må jeg have søgt lidt påcarreyt skrev:Jeg sys jeg har set en ændre det herinde.? Tror godt det kan lade sig gøre.
Det er møg møg lækker !
Det må jeg have søgt lidt påcarreyt skrev:Jeg sys jeg har set en ændre det herinde.? Tror godt det kan lade sig gøre.
Egebo skrev:Lækkerier!
De lyse blå fælge spiller 100% på sort. der er jeg fan
De gule tågelygter som du starter ud med var der noget besvære med at smide den film på eller?
på dog lidt Mahh med det GTi emblem :S
Lækkert..! så tror jeg at jeg vil kigge på det i påsken..carreyt skrev:Egebo skrev:Lækkerier!
De lyse blå fælge spiller 100% på sort. der er jeg fan
De gule tågelygter som du starter ud med var der noget besvære med at smide den film på eller?
på dog lidt Mahh med det GTi emblem :S
Nej. Det tog ikk lang tid. Af med afdækningen. Og så igang.

Ja, det har jeg også overvejetcarreyt skrev:Det kan sagtens pilles af. Jeg har pillet mit af nu her uden problemer. Så bare gå til den.
Jeg ville nok vælge en neon grøn. Bare for sjov
Jeg mener, at det er billigst at bestille hjem fra England: http://www.plastidip.co.uk/eStore/index ... ip&stage=1Monne skrev:Hvor køber i det plast dip henne???
Hvad bruger du shiftpadles til?carreyt skrev:Så skete der lidt igen.
Nu fik jeg monteret nyt rat i. Et golf R rat, da jeg ikke er så vild med det børstede "stål" der er på gti rattet. Det var en dejlig opgradering.
Og så en lille detalje.
jeg var så træt af at de reflekser som sidder i bunden af kofangeren var så synlige, men det er løst nu.
De fik lige en gang mørk folie. Og det samme med bremselyset over bagruden. Det blev lidt pænere.
Ja, det var det i hvert fald. Det kan jeg se.carreyt skrev:Lars R : jeg sidder og leger at jeg har DSG.![]()
Khadk: mener det var blaze blue.
Hæ hæcarreyt skrev:Lars R : jeg sidder og leger at jeg har DSG.![]()
keller skrev:Den er så fin den golf!
Jeg har det så skidt med min egen (mere eller mindre std.) 6'er hver gang jeg har kigget i denne tråd!