Nu ved jeg godt man ikke skal blande alt sammen, og der sker noget udvikling.i-s skrev: ↑24. maj 2021, 18:14Jeg ved nu ikke om svingbart er smartere. Især ikke i DK. De fleste svingbare jeg har set, som er bare 2-3 år gamle, der kommer der en vild rusten kugle udBrianDS skrev: ↑23. maj 2021, 23:51Mit træk sættes i nedefra, jeg trækker en plastikafdækning ud, og monterer trækket, så selvfølgelig skal jeg ned til det, men jeg kan gøre det uden at komme helt ned på knæ?
(Jeg brugte det så sent som i går, og jorden var våd, så jeg monterede det uden at få våde knæ )
Jeg er enig i at svingbart er klart smartere, og jeg ville også have forventet det var minimum på e-tron, som sagt havde jeg forventet fuld elektrisk, det er jo trods alt elbiler vi snakker om
Så her i DK giver et aftagelig rigtig meget mening. Så slipper du for at bruge tid på at slibe kuglen fri for rust ind i mellem.
Men dengang ford kom med det først (2011 ish), købte jeg det til min (på det tidspunkt) nye focus, det kostede en hel del besøg på værkstedet hvor kuglen sad fast og ikke kunne skubbes op.
Tænkte så "nåja, der sker jo udvikling", men alligevel turde jeg ikke købe det til vores Passat.
Sidste år købte naboen så en kodiaq (tror jeg den hedder), 1 måned efter kunne hans íkke komme ned. Så, kan godt være jeg er gammeldags er lidt mere bøvlet, men jeg orker ikke at køre på værksted konstant, og slet ikke over noget som et træk, der bruges relativt sjældent, men når man så bruger det skal man typisk også bruge det lige nu og ikke om 1 uge når værkstedet har tid til at kigge på det.