jaja - har faktisk først set folket vil have video nu, så har lige oploadet en kort på bilgallier. ( link kommer når deres server er oppe igen )
Kom lidt videre med projektet idag.
Den ene forlygte var helt mørnet op bagpå i gummipakningen, så det var jo en god undskyldning til at smide et sæt hella celis lygter på. I dem har jeg så smidt 5000k osram pærer, idet jeg håber det er en fin mellemvej mellem uorig. xenon og alm halogen. Og efter de nye regler med 1k pr pære i bøde, ja så gider jeg ikke uorig. xenon de er dog ikke e-mærkede så... men regner med nemmere at kunne tale mig ud af den

- farven er perfekt, ligner meget orig. xenon, dog er lysudbyttet ikke helt som std, men ca. 90%. Dog rigeligt til mig.
Endvidere forsøgte jeg at tone mine baglygter, det endte ikke godt, og finishen ligner lort. Så har netop bestilt et sæt R32 kirsch hjem fra ebugten.
Har også købt et sort logo til bag, idet det gamle havde lidt ir, men mit gamle logo var åbenbart af en anden type, så nu kører jeg rundt med noget helt unikt grimt indtil jeg finder et andet sted hvor de sælger det jeg søger.
Mangler stadig min bsh indsugning så jeg kan få den optimeret, men det skulle komme indenfor en kort fremtid.
sådan så de orig. lygter ud:
især den ene lygte var færdig:
De nye lygter:
De nye pærer:
Baglygter inden toning:
Baglygter efter toning:
De nye lygter installeret:
Har et foto af farven, men kan sku ikke finde ud af at vende det på min mac.