Uha hvor jeg glæder mig over det originale VCDS.
Det kan så mange dejlige ting
feks.
Fartpilot problematik !
- Dasker
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vinderup
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 2 times
Re: Fartpilot problematik !
- Vedhæftede filer
-
- fartpilot.JPG (47.2 KiB) Vist 406 gange
mvh:
Kenneth Askov Hansen
Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter:
VCDS Altid nyeste version.
Kenneth Askov Hansen
Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter:
-
GT_TDI
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 6855 Outrup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jo jo, de hjælpe tekster har jeg skam også(på engelsk)... Men nej, jeg har da absolut ikke skejset 3k ud til et originalt kabel (endnu)Dasker skrev:Uha hvor jeg glæder mig over det originale VCDS.
feks.
Utroligt det er så svært og forstå at det vcds jeg sidder med er originalt, men kablet er ikke.... Og udover det, så vedrører det ikke emnet i sig selv om hvor vidt det er det ene eller det andet...
Jeg frabeder venligst alt "flaming" / "hovering" i tråden og vil gerne vende tilbage til den egentlige problematik....
- Dasker
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vinderup
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 2 times
Kan du ikke selv se hvad du skriver. Og hvad andre skriver.GT_TDI skrev:Jo jo, de hjælpe tekster har jeg skam også(på engelsk)... Men nej, jeg har da absolut ikke skejset 3k ud til et originalt kabel (endnu)Dasker skrev:Uha hvor jeg glæder mig over det originale VCDS.
feks.
Utroligt det er så svært og forstå at det vcds jeg sidder med er originalt, men kablet er ikke.... Og udover det, så vedrører det ikke emnet i sig selv om hvor vidt det er det ene eller det andet...
Jeg frabeder venligst alt "flaming" / "hovering" i tråden og vil gerne vende tilbage til den egentlige problematik....
Man kan ikke sidde med originalt program samtidigt med at man har kina kabel.
Dette virker ikke, derfor får du også disse problemer.
Man kan med lidt fusk og pirat programmer få det til at fungere halvt.
Licensen til programmet sidder i kablet. Så et originalt kabel vil altid virke med original VCDS program. Og ikke omvendt.
Så det er ligegyldigt hvor du har programmet fra.
Flere skriver også hvor du skal kikke og hvor du ikke skal. Og det ved du ikke hvor du skal.
Hvis du havde originalt ville alle label filer dukke op og hjælpe dig igennem. Så er det slet ikke så svært at gøre alene.
Men du vil jo ikke høre og vil heller ikke tage mod hjælp.
Så dit problem løser du bare selv.
mvh:
Kenneth Askov Hansen
Kommende projekter:
Kenneth Askov Hansen
Kommende projekter:
-
GT_TDI
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 6855 Outrup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Dasker skrev:Kan du ikke selv se hvad du skriver. Og hvad andre skriver.GT_TDI skrev:Jo jo, de hjælpe tekster har jeg skam også(på engelsk)... Men nej, jeg har da absolut ikke skejset 3k ud til et originalt kabel (endnu)Dasker skrev:Uha hvor jeg glæder mig over det originale VCDS.
feks.
Man kan ikke sidde med originalt program samtidigt med at man har kina kabel.
Dette virker ikke, derfor får du også disse problemer.
Man kan med lidt fusk og pirat programmer få det til at fungere halvt.
Licensen til programmet sidder i kablet. Så et originalt kabel vil altid virke med original VCDS program. Og ikke omvendt.
Så det er ligegyldigt hvor du har programmet fra.
Flere skriver også hvor du skal kikke og hvor du ikke skal. Og det ved du ikke hvor du skal.
Hvis du havde originalt ville alle label filer dukke op og hjælpe dig igennem. Så er det slet ikke så svært at gøre alene.
Men du vil jo ikke høre og vil heller ikke tage mod hjælp.
Så dit problem løser du bare selv.
Utroligt at det skulle udvikle sig til dette...men det var vel også kun et spørgsmål om tid
Som der står tidligere, så er det noget jeg selv vil prøve at forsøge at finde fejlen på (nu med de midler jeg har) -Da de ikke engang på originalt VW værksted kunne få den til at virke...
Og som der kan ses, så har jeg jo ingen problemer i at prøve de forskellige ting af, jeg skal som sagt bare have det ordentligt forklaret, da jeg overhovedet ikke kender VCDS bare 5%.... -Så jo, det tager lidt længere tid for mig at finde ud af det!
Og vidste ikke det var det der mentes mede Labels i første omgang...das jeg som endnu en gang før skrevet, fatter meget hat af det program.... Nu ved jeg da hvad der menes...
Og umiddelbart vil jeg da mene at jeg forsøger mig ad med de forslag der nu engang kommer? Og ellers forsøger at spørge om hjælpen videre og/eller selv søge andre steder på nettet!
Synes sgu det er for barnligt at det skal udvikle sig til dette her nu.... -Men hvis det får dig til at føle dig godt tilpas og som et bedre menneske, så fred være med det.
Men når nu det skal udvikle sig på denne måde, så vil jeg egentligt bare helst lukke emnet her på forummet, mange tak til dem der kom med alle de gode input. Har da lært noget om brugen af det VCDS og det sætter jeg pris på.
Jeg venter på brugeren "Blackfinger" (flere har anbefalet)herinde skulle komme hjem fra skiferie og så må vi se om han evt. kan hjælpe videre med fejlsøgningen herfra...