Hej,
Dengang da jeg købte min Touran 2.0 TDI DSG '06, læste jeg på et forum - et dansk et, uden at kunne huske hvilket, at man kunne få sidespejlene - om det var begge eller kun det højre kan jeg ikke huske - til at kippe/sænke sig når man sætter bilen i reverse.
Der findes selvfølgelig den her;
"Byte 09 Bit 7 Sidespejlsænkning ved bakning
(kun med sædehukommelse)"
..men den kræver sædehukommelse og dét har min dyt i hvert fald ikke.
Til gengæld er jeg 100% sikker på engang at have læst noget om en eller anden Seat reservedel man kunne montere - og vupti - så kunne den tilte spejle.
Har søgt herinde, men intet fundet udover den der OBD-kobning, som nok ikke er så anvendelig i min tilfælde.
Er det mig der er helt galt på den og bare burde gå i seng, eller er der nogen der kan huske noget?
Sænkning af sidespejle, touran
- dkfsk
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sænkning af sidespejle, touran
Har nøjagtigt det samme problem med den nye Scirocco. Håber der kommer et brugbart svar.
Forøvrigt skal jeg manuelt dreje på en knap for at klappe sidespejlene ind - det burde kunne ske automatisk når man tænder og slukker tændingen.
Forøvrigt skal jeg manuelt dreje på en knap for at klappe sidespejlene ind - det burde kunne ske automatisk når man tænder og slukker tændingen.
VW Polo BlueGT (6R) 1.4 TSI ACT 150/250 DSG 7
DK-pakke, Adaptive fartpilot (AAC)
Tidligere biler: Touran 1.6 TDI 105 Blue Motion, Scirocco 2.0 TSI DSG mit alles, Passat 2.0 TDI, Audi A6 2.4 Aut.
DK-pakke, Adaptive fartpilot (AAC)
Tidligere biler: Touran 1.6 TDI 105 Blue Motion, Scirocco 2.0 TSI DSG mit alles, Passat 2.0 TDI, Audi A6 2.4 Aut.
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Re: Sænkning af sidespejle, touran
Nu har jeg fuldt med i div. indlæg om sænkning af sidespejle... Den der sædehukommelse - skal den sidde i begge forsæder eller kun føresædet? hvad koster sådan en størrelse? Og hvad ville der ske hvis man sluttede den til bilen (strøm + can low/high) uden at den havde forbindelse til selve sædet? (ja, altså udover et par fejl garanteret)
Er der en der har et part nummer?
Er der en der har et part nummer?
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display