Jeg kan ikke betale med mit danske visa kort hos dem
http://www.s-dizayn.com/shop/volkswagen ... l-sdizayn/

Jeg er ikke sikker på det er originaltMortenr skrev:hvis det er originalt, kan det vel fåes hos vw
jeg kan ikke finde det nogen som helst andre steder end på tyrkiske hjemmesider. Har nærmest tømt internettet Hej Peter, nej det var egentlig også det der var endt med at blive min konklusion at det på billedet ikke var original. Så vidt jeg kan se, er det blot to afblændet "kapsler" man montere fast bagpå kofangeren der hvor der i forvejen er lavet en form for uddybning .3cpeter skrev:Det er ikke en r-line skørt den på billedet.
R-line har en " udposning" på hver side som passer med r-line skørterne langs hver side.
Kan ikke se om det er org. på billedet.
Men det findes org. fra VW.
Har selv lavet det på min Variant.
Det kræver som jeg husker det :
Ny bagskørt fra 4motion eller r-line + maling.
2 stk udstødnings difusser enten afblændet til potter nedad bukket rør eller udstødnings difusser med gennemgang hvis rør går lige bagud.
Holder til udstød.difusser div. skruer og popnitter.
Og hvis det ikke er en highline du har , skal der bruges 3stk. kromlister til bagskørtet . du kan genbruge de røde reflekser.
Kig her der er en masse info. http://www.motor-talk.de/forum/trapezbl ... tml?page=1
tror jeg brugte ca. 3000kr på dette projekt.
jeg uploader et par billeder når de er sat på. Men der bliver først en gang midt i august da jeg skal på ferie Hej, nej ikke endnu. Jeg er lige kommet hjem fra ferie i nat. Forventer at jeg montere dem i weekendenDennisAP skrev:Har du fået monteret det?.
men det ser faktisk rigtig lovende ud. Og er i flot kvalitet. Det er ikke plastik. 

Pris og hvilke dele/part numre brugt?mtc2300 skrev:Har fået lavet det originalt hos VW:

mtc2300 skrev:Fik en samlet pris på hjemtagelse, lakering og montering. Den lød på 9500,-
Så mangler du lige at få spoileren i sort også

i-s skrev:Træls ! - godt billede af vejhjælpen der ligger og roder.
Men synes det ser meget godt ud.
Ok, billig upgrade må man sige.Jakobms skrev:i-s skrev:Træls ! - godt billede af vejhjælpen der ligger og roder.
Men synes det ser meget godt ud.
Haha han kom til at rodde længe. Det vidste han bare ikke der (;!
Jeg synes resultatet blev fint, taget prisen i betragtning. For at svare på spørgsmålet om montering, så fulgte der silikone med til montering. 2 tuber én til hver sidede var virkelig nemme at montere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
De kunne kun sidde på en måde, men det kan måske være vinklen billedet er taget fra.vw4ever skrev:Synes de er lidt anderledes i formen, end de orginale, som er bredere ind mod bilens midte.
Sikker på du har vendt dem rigtigt
jeg tager et bedre billede når jeg får bilen retur. Men ja, det er naturligvis ikke helt identiske med originalen
måske hvis jeg bliver træt af dem så ryger de af igen. Det kan godt være i har ret. Se evt på billedet hvor jeg stadig har tape på, der man måske ane om den flugter med refleksen. Alternativt må jeg have dem af og prøve igenRune_B skrev:Ser godt ud. Men som vw4ever skriver så ser de ud som om de er for brede. De originale flygter med linien fra refleksen, de her går for langt ind så linien ikke følges fra refleksen.

Rune_B skrev:Ser godt ud. Men som vw4ever skriver så ser de ud som om de er for brede. De originale flygter med linien fra refleksen, de her går for langt ind så linien ikke følges fra refleksen.
Det var egentlig også formålet med dem. Det var også mere for at prøve produktet. Men tak for feedback. Jeg lover der kommer et billede så snart VW København kan fedte sig færdig med min bil. Hvilket iøvrigt har været et forfærdeligt forløb indtil viderevw4ever skrev:Rune_B skrev:Ser godt ud. Men som vw4ever skriver så ser de ud som om de er for brede. De originale flygter med linien fra refleksen, de her går for langt ind så linien ikke følges fra refleksen.
Ja linjen er lidt anderledes, men som Jacab selv skriver - prisen taget i betragtning- og de færeste vil nok kunne se forskel når den ryger forbi på motervejen