Hey VAGere.
Jeg har brug for lidt hjælp, jeg skal have skiftet side spejle på min passat 3bg uden blink til nogle nye med blink i...
Nogen der har erfaringer med dette???
mvh
West
hjælp skift af spejle på passat.
- Gubbi
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Re: hjælp skift af spejle på passat.
yes
spejlet i venstre side: tryk i højre hjørne nederst på spejlet, dernæst skal du "lirke" spejlet fri af holderen i venstre side øverst - du kan lige ane "holderen" som spejlet sidder på.
spejlet i højre side: tryk i venstre hjørne nederst på spejlet, dernæst skal du "lirke" spejlet fri af holderen i højre side øverst - du kan lige ane "holderen" som spejlet sidder på.
håber det er til at forstå
gubs
spejlet i venstre side: tryk i højre hjørne nederst på spejlet, dernæst skal du "lirke" spejlet fri af holderen i venstre side øverst - du kan lige ane "holderen" som spejlet sidder på.
spejlet i højre side: tryk i venstre hjørne nederst på spejlet, dernæst skal du "lirke" spejlet fri af holderen i højre side øverst - du kan lige ane "holderen" som spejlet sidder på.
gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!
-
Westvejle
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gubbi skrev:yes
gubs
Hehe nu mente jeg jo ledninger med videre, men takker... har jo blink i skærmen nu????
-
Chr-Hj
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Hjørring
- Has thanked: 188 times
- Been thanked: 62 times
Der er en guide på www.i-s.dk
Cupra Born Valida 58kwh
Polestar 2 Longrange AWD