Den bil har så meget cuteness, charme og kvalitet at man bare må overgive sig. Vi knuselsker den !!

Jeg har købt
denne fra av-cables
Den fungerer faktisk ganske udmærket.
Men!
Vi har den situation at min kone har iPhone og jeg har en Android.
Hvis kun den ene af os er i bilen, finder den fint ud af at finde førerens device.
Men hvis vi begge er i bilen ..... er det som om den har en forkærlighed for iPhone, for den vælger fortrinsvis den.
Hvis det så er mig der kører, og jeg vil have min Spotify osv, så skal jeg lige ind og manuelt tvinge den over på min telefon.
Jeg kan sådan set godt forstå den .... for ud fra hvilke kriterier skulle den vælge ? Hvis den søger så snart tænding kommer på, og tilfældigvis finder fruens først, så kan den jo ikke mærke at jeg har sat mig i førersædet

Så jeg synes egentlig ikke den gør noget forkert, og det er jo ikke et stort problem lige at skifte.
Pt. tester jeg faktisk en anden unit, som min ven Kim (VAGstyle) har fået hjem fra Tjekkiet.
Den fungerer som sådan også ... men den er mere shaky mht at connecte automatisk når man kommer og sætter sig i bilen, så pt er den ikke et fremskridt.
Så jeg ville umiddelbart pege på den fra av-cables
Hvis I f.eks. kun har iPhone i husstanden, så tror jeg det udvider antallet af muligheder, da der findes flere adaptere der kun kan håndtere AC.
Men vi har altså som sagt brug for en der kan begge dele, og derfor har jeg kun erfaring med den fra av.