Jeg har en kollega som desværre har fået smadret sin venstre forskærm på en p-plads, og vedkommende som bakkede ind i hende har naturligvis ikke lagt en seddel eller lign... Uheldigvis for min kollega er hendes selvrisiko meget høj (da hun er ung). Vi er et par perlestens-mekanikere som naturligvis gerne vil hjælpe (vi kender også en professionel maler) men vi har ikke lige kunne finde en komplet workshop-manual til det. Som jeg umiddelbart har kunne se mig frem til, er det lige ud af landevejen, men der er et stykke plastik ved a-stolpen som jeg ikke helt kan se mig ud af. Er det bare at hive til, eller findes der et trick her? Og er der evt. andre ting at være opmærksom på?
Og sidst men ikke mindst.. Er autodoc til at købe pladedele ved, eller skal man holde sig til olie + filter, bremser osv. der inde og køre over til VW (og betale næsten 10 gange så meget) for at købe skærmen? Bilen har andre småridser, af at bo inde midt i byen, så hvis skærmen bare er 90 % så god som den VW laver, så er det også inden for hvad hun accepterer