Min Volkswagen til ny ejer

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Chr-Hj
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 188 times
Been thanked: 62 times

Min Volkswagen til ny ejer

Indlæg af Chr-Hj » 4. mar 2026, 17:37

Kan man selv sætte en ny bruger ind, på den vw OBD dims (min Volkswagen) der sidder i bilen.

Har konens Vw Polo til salg Privat, så hvis den ikke kan overføres, skal jeg jo nok have den pillet ud.

Google siger
For at sætte en ny bruger op i MinVolkswagen (We Connect/VW App), skal du følge disse trin for at registrere dig og forbinde din bil:
Trin-for-trin guide:
Download appen: Hent "Volkswagen" appen (tidligere We Connect) i App Store eller Google Play.
Opret Volkswagen ID: Åbn appen og opret en ny brugerkonto (Volkswagen ID), hvis du ikke allerede har en. Følg anvisningerne på skærmen for at registrere dig.
Tilføj bil (VIN): Indtast bilens stelnummer (VIN - Vehicle Identification Number). Dette nummer findes typisk i forruden eller i registreringsattesten.
Bekræftelse: Følg instruktionerne i appen for at bekræfte, at du er ejer/bruger af bilen. Dette involverer ofte at sidde i bilen med begge nøgler.
Aktivering: Afslut opsætningen ved at aktivere tjenesterne i bilen, ofte via bilens infotainment-skærm.

nogen der har prøvet det :?:
Cupra Born Valida 58kwh
Polestar 2 Longrange AWD

DangerDane
Medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 221 times
Been thanked: 170 times

Re: Min Volkswagen til ny ejer

Indlæg af DangerDane » 4. mar 2026, 21:53

Den kan sagtens overføres. For min bil kom med VW dongle og det var lige til at sætte op som "ny" ejer.
Mvh Flemming Jacobsen
2017 Golf Variant 1.4 TSI BMT Billede

VCDS Hex-Net Ubegrænset + OBD11

Chr-Hj
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 188 times
Been thanked: 62 times

Re: Min Volkswagen til ny ejer

Indlæg af Chr-Hj » 5. mar 2026, 21:19

DangerDane skrev:
4. mar 2026, 21:53
Den kan sagtens overføres. For min bil kom med VW dongle og det var lige til at sætte op som "ny" ejer.
Tak så lader jeg den sidde.
Cupra Born Valida 58kwh
Polestar 2 Longrange AWD

Besvar

Tilbage til "El"