Hvor meget forskel foran/bagi skal der generelt være, for at bilen kommer til at stå pænt? Er det fx. 60/40mm. altså 20 mm. forskel på foran og bagi eller?? Bilen skal på ingen måde være klistret til vejen, men de nuværende 40/40mm., som bilen er sænket, er lidt for lidt.
Hvor lavt skal gevindundervognen indstilles til? Golf 3
-
hmg
- Nyt medlem
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Nordjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hvor lavt skal gevindundervognen indstilles til? Golf 3
Får monteret gevindundervogn på min Golf 3 i løbet af ugen... mekanikeren har spurgt hvor lav, den skal være. Derfor ville det være fedt, hvis der var nogle, der ville skrive, hvilken afstand de har fra centrum af nav'et til skærmkanterne (foran og bagi) eller fra flad jord til skærmkanterne på deres Golf 3, og evt. linke til et billede af deres bil
.
Hvor meget forskel foran/bagi skal der generelt være, for at bilen kommer til at stå pænt? Er det fx. 60/40mm. altså 20 mm. forskel på foran og bagi eller?? Bilen skal på ingen måde være klistret til vejen, men de nuværende 40/40mm., som bilen er sænket, er lidt for lidt.
-
Rune H
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Re: Hvor lavt skal gevindundervognen indstilles til? Golf 3
Der er kun en vej------> Prøv dig frem! det er det eneste der virker 100% 
- Aagaard
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 23 times
Min står sådan her, har ca. 6-7 cm op til forskærmen, til skærmkant har jeg ikke lige målt 

'22 Skoda Enyaq 80 sportline
'20 VW E-golf
'20 VW E-golf
-
patte
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Hou
har stillet min sådan at mine 17" lige stikker dækket under skærmkanten.. ser meget nice ud men man skal godtnok køre roligt i sving:P