Hej
Jeg har en A4 1.9 Tdi, oprindeligt 130 hk, men chippet hos Landberg til 170 hk.
Jeg går og leger lidt med tanken om at smide en anden udstødning på, og er blevet varm på milltek, men kan det overhovedet betale sig og hvordan er lyden? Jeg har set flere klip med milltek udstødning på en 3.0 Tdi og det lyder sq meget godt...
Er der nogen der har prøvet eller hørt om sådan en udstødning på en 1.9 Tdi?
http://shop.milltek.dk/product.asp?product=199
Erfaringer med Milltek udstødning på 1.9 Tdi
- Greden
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Erfaringer med Milltek udstødning på 1.9 Tdi
jeg har milltek på min.
i en ikke dæmpet version.
Købte det hele i england da punden var i god kurs.
forrør og det hele, men i en diskrek version (OEM look)
Forrøret var kun i 1.75", mens resten var 2.5" (men det rettede JB coolers om på så det hele er 2.5")
Nå til sagen.
jeg er rigtig godt tilfreds med det, det giver en lidt dybere lyd, og på samme tid kan man lidt bedre hører turboen spoole op.
Kører man frisk til, så bliver tonen lidt dybere og man kan hører at den "brummer" ved acceleration.
Men ved 3timers 170-180kmt strækken ben på den tyske motorvej, så bliver den lidt træls, da den kan begynde at runge en smule i bilen.
Rent effektmæssig er der ikke så meget at skrive hjem om, men det som der er vigtig er størrelsen på forrøret, da dette nedsætter din EGT.
i en ikke dæmpet version.
Købte det hele i england da punden var i god kurs.
forrør og det hele, men i en diskrek version (OEM look)
Forrøret var kun i 1.75", mens resten var 2.5" (men det rettede JB coolers om på så det hele er 2.5")
Nå til sagen.
jeg er rigtig godt tilfreds med det, det giver en lidt dybere lyd, og på samme tid kan man lidt bedre hører turboen spoole op.
Kører man frisk til, så bliver tonen lidt dybere og man kan hører at den "brummer" ved acceleration.
Men ved 3timers 170-180kmt strækken ben på den tyske motorvej, så bliver den lidt træls, da den kan begynde at runge en smule i bilen.
Rent effektmæssig er der ikke så meget at skrive hjem om, men det som der er vigtig er størrelsen på forrøret, da dette nedsætter din EGT.
-
skodacombi
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Erfaringer med Milltek udstødning på 1.9 Tdi
jeg har mont gredens udstødning og kan kun sige at den har en god lyd speciel under acc mellem området......michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto