Montering af gevindundervogn på variant - med billede

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Montering af gevindundervogn på variant - med billede

Indlæg af Zutsko » 6. aug 2008, 16:42

Jeg har en Golf III Tdi Variant og har fået fingre i en gevindundervogn, men jeg syntes ligesom der mangler noget til de bagerste fjedre.

Hvordan skal de monteres i toppen? Er der en skål deroppe eller? På de originale sidder fjederen nederst. :?

Det ville nemlig være en smule træls at pille de gamle af for at finde ud af de nye ikke passer og skal have de gamle på igen... :cry:

Billede
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Been thanked: 1 time

Re: Montering af gevindundervogn på variant - med billede

Indlæg af clausvp » 6. aug 2008, 21:27

Hey Michael

Uden at kunne huske det med sikkerhed, så er jeg temmelig sikker på at du skal genbruge den øverste del fra de oprindelige fjederben! Det vil sige, at det øverste anlæg for fjederen skal lægges ovenpå den fine røde fjeder, og så sænker du bilen ned over støddæmperen så toppen af denne kommer op igennem tårnet. Så samler du det inde i bagagerummet, med gummier og skiver der sidder på den nye støddæmper. Du kan roligt pille det af for at checke det, for det er hurtigt gjort. Pøj pøj med det! 8-)

Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Been thanked: 0

Re: Montering af gevindundervogn på variant - med billede

Indlæg af Zutsko » 6. aug 2008, 23:28

Jeg satser på at få det prøvet i næste uge, men skulle lige være sikker på det, da den originale fjeder ikke går op i tårnet.

Men der kommer selvfølgelig før og efter billeder - tak for det Claus... ;)
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

Besvar

Tilbage til "Undervogn"