Elsawin Installation

Alt vedr. reservedele, reservedelsnumre, ETKA, ELSAwin o.lign
Besvar
Flyrider
Helt nyt medlem
Geografisk region: Bornholm
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Elsawin Installation

Indlæg af Flyrider » 31. jan 2011, 16:27

Hej derude. Jeg er ny her i forum og er stødt på et problem jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg har haft en version 3,6 der på et tidspunkt blev installeret med et forkert brugernavn og, tror jeg nok, en forkert adgangskode. Nu har jeg så fået fat en en anden 3,6 med update til 3,7 og 3,81. Når jeg prøver at installere den med korrekt brugernavn og kode, kører den installationen igennem, men med forkerte koder den selv sætter! og skriver at det har været installeret før. Når det er færdigt, får jeg blot meddelelse om "ugyldig pointer", hvilket formentlig skyldes at der et eller andet sted ligger noget info fra en gammel inst.. Jeg har, flere gange, afinstalleret alt, slettet alle mapper med "elsawin", fjernet alt i registreringsdatabasen med "elsawin", alligevel må der ligge nogle data et eller andet sted. Jeg prøvede så at installere det på en anden pc, ingen problemer, så det virker åbentbart. Er der nogen der ved hvor de data evt. kan gemme sig, vil jeg bliver meget glad.
Mvh/palle

pondus
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: nordjylland

Re: Elsawin Installation

Indlæg af pondus » 31. jan 2011, 19:23

Skud fra hoften

Har du under funktionér sat den til at slette alle cookies, adgangskoder og osv.

Flyrider
Helt nyt medlem
Geografisk region: Bornholm
VCDS ejer: Nej

Re: Elsawin Installation

Indlæg af Flyrider » 1. feb 2011, 14:25

Hmmm... cookies er nok det eneste jeg ikke har slettet, så det må da prøves.
Mvh/palle

Besvar

Tilbage til "Reservedele/Kataloger"