Jeg var så heldig at købe en bette Leon i oktober sidste år. Troede det var en ganske alm. Leon selvom den da gav et meget pænt spark, når man trådte lidt til den. BSR mærket på røven tænkte jeg ikke så meget over.
Så her forleden begyndte den så at opfører sig lidt underligt. Den ville ikke rigtig op i omdrejninger og et par lamper i instrumentbordet var begyndt at lyse. Jeg kørte den naturligvis på værksted hos en kammerat. Først fandt vi ud af at min katalysator var kollapset. Han sagde så at han havde hørt om BSR før og at det var noget svensk "tunings-halløj". Herefter ringer jeg til BSR i sverige, og ganske rigtig så kendte de godt bilen. Han måtte hverken fortælle fra eller til, før jeg havde skaffet noget der hed en PPC som tilhørte bilen.
Dagen efter kører jeg hjem til gutten jeg havde købt bilen af og ganske rigtig, så får jeg overrakt en lille firkantet dingenot med noget ledning, manual osv. Den havde han åbenbart "glemt"
Jeg finder nummeret frem fra den PPC og ringer til BSR igen. De fortæller herefter at den har fået et såkaldt Stage I tunings-etellerandet...
Det er sikkert fint, men kan det være skyld i at min kat er faldet sammen? Hvor kan man skaffe noget til at erstatte den med?
Jeg er nok i sidste ende ude efter noget 2x2 udstødning, men en kat der kan holde til de HK den nu engang måtte have. Nogen ideer?
Det skal lige siges at jeg har kigget efter blueflame, men da hverken min tålmodighed eller bil kan vente 5 uger på noget fra england, og da den ikke fås i 2x2 så bliver det ikke den.
Snakkes
Blue