Passat 35 gevindundervogn og powerflex bøsninger

Alt vedr. sænkning, større bremser mv.
Besvar
kadettdenis
Helt nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: -
Geografisk sted: Aalestrup/Randers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Passat 35 gevindundervogn og powerflex bøsninger

Indlæg af kadettdenis » 9. jan 2014, 16:57

har den dejligste passat vogn med den gode 1z motor i.
men valget af undervogn er jeg lidt i tvivl om, så vil gerne høre jeres erfaringer de billige vs de dyre, og vil egentlig KUN høre fra folk der selv har gjort sig erfaringer eller hørt fra en der HAR kørt med det..

komfort eller ingen komfort.. ved jo de billige = ingen komfort.
så søger en mellem ting, er for nærrig til at give 7-9000 for en fk eller koni eller hr for dens sags skyld. det var gevindundervogns spørgsmålet. nu til bøsningerne.

har prøvet Google, har prøvet ebay, har prøvet bruno hansen motorsport/ ringet til dem uden held, og powerflex' egen side. kan ikke finde til min passat, kun til 3b og frem efter.. nogen der kan hjælpe mig med firmaer, eller selv har bestilt dem?

Mvh :!: :D
Make woerthersee great again.
Nuværende køretøj : Skoda Octavia fra 14'. kia picanto fra 11'. Yamaha DX fra 76'. Golf mk2 fra 88'. Kadett c caravan fra 77'. .

kaninsamuraien
Helt nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Passat 35 gevindundervogn og powerflex bøsninger

Indlæg af kaninsamuraien » 29. jan 2014, 08:06

kadettdenis skrev:har den dejligste passat vogn med den gode 1z motor i.
men valget af undervogn er jeg lidt i tvivl om, så vil gerne høre jeres erfaringer de billige vs de dyre, og vil egentlig KUN høre fra folk der selv har gjort sig erfaringer eller hørt fra en der HAR kørt med det..

komfort eller ingen komfort.. ved jo de billige = ingen komfort.
så søger en mellem ting, er for nærrig til at give 7-9000 for en fk eller koni eller hr for dens sags skyld. det var gevindundervogns spørgsmålet. nu til bøsningerne.

har prøvet Google, har prøvet ebay, har prøvet bruno hansen motorsport/ ringet til dem uden held, og powerflex' egen side. kan ikke finde til min passat, kun til 3b og frem efter.. nogen der kan hjælpe mig med firmaer, eller selv har bestilt dem?

Mvh :!: :D

Besvar

Tilbage til "Undervogn"