VW Golf GTI med K04
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
VW Golf GTI med K04
Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet
Landberg Fil
Landberg Fil
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2948
- Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 967 times
- Been thanked: 507 times
Re: Sv: VW Golf GTI med K04
Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Sv: VW Golf GTI med K04
Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge medKevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2948
- Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 967 times
- Been thanked: 507 times
Re: Sv: VW Golf GTI med K04
Det er selvfølgelig logisk men det er flotte kurver når man tænker på hvad der er lavet og at den har standard benzinpumpekimhemm skrev:Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge medKevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3528
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 117 times
Re: Sv: VW Golf GTI med K04
Er det ikke din bil, der vises kurve påKevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Edit: Jeg trækker mit spørgsmål tilbage - Læste lige forkert i anden tråd - Sorry
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 472
- Tilmeldt: 3. aug 2009, 18:50
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Nordfyn
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 9 times
Re: Sv: VW Golf GTI med K04
Arg kan det nu også passe... Der står da at den har HPFP.kimhemm skrev:Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge medKevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Skoda Octavia RS
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Sv: VW Golf GTI med K04
Som jeg læser det er indsugning, HPFP og forrør standard dog er katalysatoren fjernet på forrøret... så ja, standard HPFPStef coupe skrev:Arg kan det nu også passe... Der står da at den har HPFP.kimhemm skrev:Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge medKevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Greden
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2329
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: VW Golf GTI med K04
undskyld min uvidenhed, men benzintuning er ikke lige min stærke side...
hvad ligger en K04 turbo i, og der må være flere forskellige af dem, hvis jeg husker korrekt så findes der både -15 -23- 64.
Jeg lurede på een til en kammi 1.8t'er men der ville møllen koste 11 jern.
hvis nogen ligger inde med det, så ville de det være fedt hvis man kunne lave en sammenligning med fx 2860'eren.
hvad ligger en K04 turbo i, og der må være flere forskellige af dem, hvis jeg husker korrekt så findes der både -15 -23- 64.
Jeg lurede på een til en kammi 1.8t'er men der ville møllen koste 11 jern.
hvis nogen ligger inde med det, så ville de det være fedt hvis man kunne lave en sammenligning med fx 2860'eren.
- karstein
- Medlem
- Indlæg: 710
- Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 31 times
Re: VW Golf GTI med K04
Det er korrekt at det er standard benzinpumpe, standard indsugning og standard udstødning (dog med første cat fjernet) ... Og jeg er rigtig glad for resultatetkimhemm skrev: Som jeg læser det er indsugning, HPFP og forrør standard dog er katalysatoren fjernet på forrøret... så ja, standard HPFP
Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet
Er også rigtig glad for de sidste 1,7hk - De er mentalt vigtige
Mvh, "Mr. 300+"
Nu 100% elektrificeret...
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
- bnautoteknik
- Nyt medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 8. sep 2008, 18:43
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: BN Autoteknik
- Geografisk sted: Ølstykke
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: VW Golf GTI med K04
K04 turboen på en tfsi er meget anderledes end dem der er til 1,8t'erenGreden skrev:undskyld min uvidenhed, men benzintuning er ikke lige min stærke side...
hvad ligger en K04 turbo i, og der må være flere forskellige af dem, hvis jeg husker korrekt så findes der både -15 -23- 64.
Jeg lurede på een til en kammi 1.8t'er men der ville møllen koste 11 jern.
hvis nogen ligger inde med det, så ville de det være fedt hvis man kunne lave en sammenligning med fx 2860'eren.
Manifold og turbo er i en på tfsi og der findes kun en slags en ny koster vist omkring 11 kilo hos daugbjerg. Men de handles omkring 8-10 med dyser brugt.
Vi tager tuning seriøst. Nu også indehaver af eget rullefelt! )
http://www.bnautoteknik.dk
https://www.facebook.com/bnautoteknik.dk
Forhandling af: REVO Software, REVO Hardware, TTE turbo, WD Tuning Software og Hardware, Bilstein suspension, Spec Clutches, 034 Motorsport, CTS Motorsport, 42 Draft design, Whiteline, Auto Polar, Yokohama Tyres, H&R, Integrated Engineering, Powerflex, USP Motorsport, TTE turbo, WD Tuning Software og Hardware, LOBA Motorsport, THS performance, 034 Motorsport
http://www.bnautoteknik.dk
https://www.facebook.com/bnautoteknik.dk
Forhandling af: REVO Software, REVO Hardware, TTE turbo, WD Tuning Software og Hardware, Bilstein suspension, Spec Clutches, 034 Motorsport, CTS Motorsport, 42 Draft design, Whiteline, Auto Polar, Yokohama Tyres, H&R, Integrated Engineering, Powerflex, USP Motorsport, TTE turbo, WD Tuning Software og Hardware, LOBA Motorsport, THS performance, 034 Motorsport
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 472
- Tilmeldt: 3. aug 2009, 18:50
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Nordfyn
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 9 times
Re: Sv: VW Golf GTI med K04
Arg kan det nu også passe... Der står da at den har HPFP. [/quote]
Som jeg læser det er indsugning, HPFP og forrør standard dog er katalysatoren fjernet på forrøret... så ja, standard HPFP
Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet[/quote]
Sorry, mig der misforstod så.
Som jeg læser det er indsugning, HPFP og forrør standard dog er katalysatoren fjernet på forrøret... så ja, standard HPFP
Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet[/quote]
Sorry, mig der misforstod så.
Skoda Octavia RS
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.
- karstein
- Medlem
- Indlæg: 710
- Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 31 times
Re: VW Golf GTI med K04
Så kom dagen - Indkaldt til syn!!
Jeg var til syn med dyret i dag. Kørte standard softwaren tilbage, og håbede på det bedste trods den manglende cat. Den gik lige igennem med bemærkningen "Ja, der var jo ikke noget at komme efter". "Jo, tak"
Jeg var til syn med dyret i dag. Kørte standard softwaren tilbage, og håbede på det bedste trods den manglende cat. Den gik lige igennem med bemærkningen "Ja, der var jo ikke noget at komme efter". "Jo, tak"
Nu 100% elektrificeret...
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: VW Golf GTI med K04
Så længe der er en kat på stadigvæk burde den også klare sig fint, men dejligt at få bekræftetkarstein skrev:Så kom dagen - Indkaldt til syn!!
Jeg var til syn med dyret i dag. Kørte standard softwaren tilbage, og håbede på det bedste trods den manglende cat. Den gik lige igennem med bemærkningen "Ja, der var jo ikke noget at komme efter". "Jo, tak"
Jeg kender flere der har fået synet deres med en 200 celles katalysator på
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- karstein
- Medlem
- Indlæg: 710
- Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 31 times
Re: VW Golf GTI med K04
UPDATE:
Autotech upgrade HPFP pumpe er monteret - det har fjernet det "døde punkt" der var først på kurven... nu mangler jeg blot at få den rullet, for at se om det så også rent faktisk er forsvundet - eller om det blot er inde i mit hoved
Autotech upgrade HPFP pumpe er monteret - det har fjernet det "døde punkt" der var først på kurven... nu mangler jeg blot at få den rullet, for at se om det så også rent faktisk er forsvundet - eller om det blot er inde i mit hoved
Nu 100% elektrificeret...
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: VW Golf GTI med K04
Ikke tosset, ser frem til rulningenkarstein skrev:UPDATE:
Autotech upgrade HPFP pumpe er monteret - det har fjernet det "døde punkt" der var først på kurven... nu mangler jeg blot at få den rullet, for at se om det så også rent faktisk er forsvundet - eller om det blot er inde i mit hoved
- Jacob8877
- Nyt medlem
- Indlæg: 117
- Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VW Golf GTI med K04
Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater
Seat Léon Cupra 1P
- karstein
- Medlem
- Indlæg: 710
- Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 31 times
Re: VW Golf GTI med K04
Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikereJacob8877 skrev:Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater
Nu 100% elektrificeret...
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: VW Golf GTI med K04
Du kan sagtens maxe din K04 ud uden problemer med plejlstængerne.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
- Jacob8877
- Nyt medlem
- Indlæg: 117
- Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VW Golf GTI med K04
Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.karstein skrev:Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikereJacob8877 skrev:Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen
Seat Léon Cupra 1P
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: VW Golf GTI med K04
Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.Jacob8877 skrev:Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.karstein skrev:Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikereJacob8877 skrev:Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071
- Jacob8877
- Nyt medlem
- Indlæg: 117
- Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VW Golf GTI med K04
Jake - ja ved godt hvad jeg kan hive ud af motoren, og havde overvejet en turbo fra The Turbo Engineerings(TTE).jakethemoss skrev:Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.Jacob8877 skrev:Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.karstein skrev: Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikere
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071
Men kører 346 HK nu. RH Motorsport som kører den ind og finjusterer, vi blev enige om der skal methanol på, større turbo, og ekstra benzinstrofpumpe i tanken nu må vi se hvad det bære med sig
Seat Léon Cupra 1P
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: VW Golf GTI med K04
Husk at montere en canbus styret inline pumpe. De trykstyret dykpumper kan give en masse hovedpine på en tfsi.Jacob8877 skrev:Jake - ja ved godt hvad jeg kan hive ud af motoren, og havde overvejet en turbo fra The Turbo Engineerings(TTE).jakethemoss skrev:Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.Jacob8877 skrev: Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071
Men kører 346 HK nu. RH Motorsport som kører den ind og finjusterer, vi blev enige om der skal methanol på, større turbo, og ekstra benzinstrofpumpe i tanken nu må vi se hvad det bære med sig
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
- Jacob8877
- Nyt medlem
- Indlæg: 117
- Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VW Golf GTI med K04
Det satsede jeg også på. Men ved ikke om det bliver til noget, den kører rigtig fint lige nu, men man kan aldrig udelukke detLasse O skrev:Husk at montere en canbus styret inline pumpe. De trykstyret dykpumper kan give en masse hovedpine på en tfsi.Jacob8877 skrev:Jake - ja ved godt hvad jeg kan hive ud af motoren, og havde overvejet en turbo fra The Turbo Engineerings(TTE).jakethemoss skrev: Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071
Men kører 346 HK nu. RH Motorsport som kører den ind og finjusterer, vi blev enige om der skal methanol på, større turbo, og ekstra benzinstrofpumpe i tanken nu må vi se hvad det bære med sig
Seat Léon Cupra 1P
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3528
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 117 times
Re: VW Golf GTI med K04
Flot moment du laverjakethemoss skrev:jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren)
Hvilken kobling/gearkasse har du på
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: VW Golf GTI med K04
42 pladet sintermetal!Engolf_R skrev:Flot moment du laverjakethemoss skrev:jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren)
Hvilken kobling/gearkasse har du på
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3528
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 117 times
Re: VW Golf GTI med K04
I hvilken endejakethemoss skrev:Ups der er skisme lige smuttet et 5 tal for meget med
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: VW Golf GTI med K04
Lige midt i sandwichen, 564NM skulle der have stået Men det er nu rart at vide der er nogle der læser indlæggeneEngolf_R skrev:I hvilken endejakethemoss skrev:Ups der er skisme lige smuttet et 5 tal for meget med
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3528
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 117 times
Re: VW Golf GTI med K04
Jeg læser altid dine indlæg Jakejakethemoss skrev:Lige midt i sandwichen, 564NM skulle der have stået Men det er nu rart at vide der er nogle der læser indlæggeneEngolf_R skrev:I hvilken endejakethemoss skrev:Ups der er skisme lige smuttet et 5 tal for meget med
Som du tilsyneladende også læser mine
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: 2024 Tesla Model Y, L.R. Baghjulstræk
- Josl
- Medlem
- Indlæg: 1228
- Tilmeldt: 10. apr 2014, 19:34
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Østerbro
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VW Golf GTI med K04
Jeg læste det også godt og tænkte at den - når hjulspindet var overstået i 5-6 gear - måtte ryge godt af sted med over 5k NM
Perfekt til familien med store campingvogne
Perfekt til familien med store campingvogne
"Hvor blev min signatur af?"