Frederik DH skrev: ↑11. sep 2018, 18:47
HansH skrev:
Men hypen har for længst lagt sig. Ingen snakker længere om dieselgate.
Jeg tør godt sætte en plovmand på at det bliver kommenteret i hvert eneste Facebook kommentar tråd som importøren ligger ud. Uagtet om det er reklame for alu-pedaler til en up eller en påskehilsen.
Den kommer altid
Det er der muligvis noget om. Men medierne har mistet interesse og skriver ikke længere om det, og dermed er resten af de involverede også videre!
Der er forskellige synsvinkler og interesser i spil.
Du er insider hos aut. forhandler, og føler derfor (forståeligt) at det er træls at denne sag stadig lever i kunders bevidsthed.
Jeg derimod, kan jo personligt være ligeglad om nogen bilejere stadig føler at de har beef med VW.
Jeg har ikke på noget tidspunkt haft et udestående med VW, hvilket jeg klart har tilkendegivet når lejlighed har budt sig. Jeg er ene og alene skuffet over de symbolpolitikere som ikke kunne se gennem tingene, men havde travlt med at trække en tvungen opdatering ned over bilejerne, kun for selv at fremstå godt.
Derfor - det eneste JEG er interesseret i, er at slippe for opdateringen. Jeg er ligeglad med værditab, dieselhate, kørselsforbud i byer osv osv. Hvis jeg bare kan blive fri for opdateringen, så er jeg tilfreds. At jeg så har dækket mig ind med en plan B er en anden snak, men det allernemmeste er da hvis jeg aldrig hører mere til den opdatering. I så fald har jeg bare investeret i en ECU forgæves, men det er da det mindste problem.
Så jeg ved ikke hvad de, der evt bliver ved med at nævne sagen som du siger, plæderer for ?
De har vel forhåbentlig indset på nuv. tidspunkt, at de ikke får en tilbagekøbsordning som i USA.